Rejs tilbage i tiden, og oplev en for længst forsvunden jernbane. Kør gennem det historiske engelske landskab i den kraftige Fowler 4F. De idylliske og sidste år i 1960'erne genoplives i Train Sim World 3: Peak Forest Railway!