Zamanda geriye git ve uzun süredir kayıp olan bir demiryolunu keşfet. Yorulmak nedir bilmeyen Fowler 4F ile tarihi İngiliz kırsalında yeniden raylarda yol al. 1960'lardaki buhar gücünün antika ve kaybolan yılları, Train Sim World 3: Peak Forest Railway'de hayata geri dönüyor!