Wsiądź na pokład lokomotywy manewrowej MP15DC w Train Sim World i przygotuj się do przeprowadzania wymagających manewrów, dbania o infrastrukturę kolejową i udzielania pomocy pociągom w opałach na linii Peninsula Corridor, która łączy San Francisco i San Jose!
Do wykonywania różnorodnych zadań specjalnych pojazdy pasażerskie na linii Peninsula Corridor wykorzystują dwie wszechstronne lokomotywy MP15DC, które pierwotnie użytkowano w Southern Pacific.
MP15DC to wielozadaniowa lokomotywa o tradycyjnej, zakończonej kabiną konstrukcji spalinowej lokomotywy manewrowej. Wyróżnia ją jednak zastosowanie wózków, które umożliwiają obsługę głównych linii. MP15DC to czteroosiowa (B-B) lokomotywa o mocy 1500 koni mechanicznych (1119 kW), napędzana 12-cylindrowym silnikiem EMD serii 645 i wyposażona w prądnicę prądu stałego. Produkowało ją przedsiębiorstwo Electro-Motive (EMD) w latach 1974–1980. Powstało łącznie 351 lokomotyw MP15.
Otrzymujesz okazję wypróbowania maszyny MP15DC w różnych autentycznych zadaniach, począwszy od rozłączania i zestawiania pociągów w warsztatach w San Jose, poprzez obsługę ciężkich pociągów roboczych na głównej linii, aż po udzielanie pomocy zepsutym pociągom pasażerskim!