Peninsula Corridor: San Francisco - San Jose güzergâhına yönelik Train Sim World MP15DC manevra lokomotifi ile zorlu hat değiştirme, yol üzerinde bakım ve tren kurtarma operasyonları için hemen yerini al!
Çeşitli özel görevleri yerine getirmek için Peninsula Corridor'un yolcu trenlerine, aslen Güney Pasifik'te hizmet veren bir çift MP15DC lokomotifi görevlendirildi.
MP15DC, dizel manevra lokomotiflerinin geleneksel "uç lokomotifi" tasarımına göre üretilmiş çok amaçlı bir lokomotiftir ancak ana hat servisi yapabilen vagonlarla donatılmıştır. Electro-Motive (EMD) tarafından 1974 ile 1980 yılları arasında üretilen MP15DC, dört akslı (B-B) ve 1.500 beygir gücünde bir lokomotif olup 12 silindirli bir 645 serisi motorla çalışır ve bir DC jeneratörü kullanır. Toplamda 351 adet MP15 üretilmiştir.
Hat değiştirme, demiryolunun San Jose tesislerinde tren görünümünü değiştirme, ana hatta ağır tonajlı iş trenlerini idare etme ve arızalanan banliyö trenlerini kurtarma gibi birbirinden farklı görevlerde adım adım ilerlerken MP15DC'yi kullanma fırsatına sahip olacaksın!