Experience California Dreamin’ railroading-style with Train Sim World: Peninsula Corridor. Stretching south from San Francisco, Peninsula Corridor brings to life California commuter operations between “the City by the Bay” and down to trendy San Jose.
Experience California Dreamin’ railroading-style with the contemporary and dynamic Train Sim World: Peninsula Corridor. Stretching south from San Francisco, Train Sim World’s Peninsula Corridor brings to life California commuter operations extending down to San Jose Diridon station. Call at 26 commuter stations over the 47 miles between “the City by the Bay” and trendy San Jose.
Commuter services have been serving San Francisco and portions of California’s famed “Silicon Valley,” since the 1980s, today carrying more than 17 million riders per year. From the cabs of the F40PH-2CAT diesels and Gallery passenger equipment, it will be your job to keep those thousands of daily commuters on time and happy.
American rail giant Union Pacific operates freight services on the Peninsula and Train Sim World’s Peninsula Corridor will also deliver the challenges of hauling tonnage on the always-busy railroad as you climb aboard Union Pacific’s versatile EMD GP38-2 locomotive.
Train Sim World: Peninsula Corridor caters for players of all ability levels with accessible tutorials for beginners and advanced procedures for experts. Whether you're looking to get started operating trains or refreshing your expert knowledge, Train Sim World has it covered. Feel the detail as you step into the cab, take control then live out your dreams exploring the highly detailed and immersive environment of California’s Peninsula Corridor.
Choose how you want to play in Train Sim World: Peninsula Corridor. Take control and master modern diesel and “push-pull” commuter equipment in a bustling and challenging operating environment or ride along as a passenger and watching the world go by. Why not watch all the action unfold and capture amazing screenshots or go exploring to hunt down all the hidden collectables? Whatever you choose to do, there's lots to see, experience, and enjoy with Train Sim World: Peninsula Corridor.