Oplev jernbaner i California Dreamin'-stil med det moderne og dynamiske Train Sim World: Peninsula Corridor. Train Sim Worlds Peninsula Corridor strækker sig sydpå fra San Francisco og giver liv til pendlertrafikken i Californien, der strækker sig ned til San Jose Diridon-stationen. Stop ved 26 pendlerstationer på den 75 km lange strækning mellem “byen ved bugten” og det trendy San Jose.
Pendlertjenester har sørger for transporten til San Francisco og dele af Californiens berømte “Silicon Valley” siden 1980'erne og transporterer i dag mere end 17 millioner passagerer om året. Du kan opleve alt lige fra førerhuset i F40PH-2CAT-diesellokomotiverne til Gallery-passagerudstyret, og det bliver din opgave at sørge for, at de tusindvis af daglige pendlere når frem til tiden og er tilfredse.
Den amerikanske jernbanegigant Union Pacific driver godstransport på halvøen, og Train Sim Worlds Peninsula Corridor byder også på udfordringer med at transportere tungt gods på den altid travle jernbane, når du stiger ombord på Union Pacifics fleksible EMD GP38-2-lokomotiv.
Train Sim World: Peninsula Corridor henvender sig til spillere på alle niveauer med tilgængelige vejledninger for begyndere og avancerede procedurer for eksperter. Uanset om du vil i gang med at drive toglinjer eller genopfriske din ekspertviden, har Train Sim World det hele. Mærk detaljerne, når du træder ind i førerhuset, tager kontrollen og udlever dine drømme, mens du udforsker det meget detaljerede og medrivende miljø i Californiens Peninsula Corridor.
Vælg, hvordan du vil spille i Train Sim World: Peninsula Corridor. Sæt dig i førersædet, og bliv ekspert i moderne diesel- og “push-pull”-pendlerudstyr i et travlt og udfordrende driftsmiljø, eller kør med som passager og se verden passere forbi. Hvorfor ikke se det hele udfolde sig og tage fantastiske skærmbilleder, eller gå på opdagelse for at finde alle de skjulte samleobjekter? Uanset hvad du vælger at gøre, er der masser at se, opleve og nyde med Train Sim World: Peninsula Corridor.