Poczuj kalifornijskie klimaty na nowoczesnej i dynamicznej trasie Peninsula Corridor w Train Sim World: Peninsula Corridor. Rozciągająca się na południe od San Francisco trasa Peninsula Corridor w Train Sim World ożywia kalifornijskie połączenia podmiejskie biegnące aż do stacji San Jose Diridon. Zatrzymaj się na 26 stacjach podmiejskich na odcinku o długości 75 kilometrów łączącym „miasto nad zatoką” z modnym San Jose.
Połączenia podmiejskie operowały w San Francisco i części słynnej kalifornijskiej Doliny Krzemowej od lat 80-tych. Obecnie przewożą ponad 17 milionów pasażerów rocznie. Wykorzystując lokomotywy spalinowe F40PH-2CAT i wyposażenie Gallery, musisz zadbać o to, by tysiące osób dojeżdżających codziennie do pracy docierało do niej na czas i w dobrym humorze.
Amerykański gigant kolejowy Union Pacific obsługuje przewozy towarowe na półwyspie, a Peninsula Corridor w Train Sim World dostarczy ci również wyzwań związanych z przewozem tonażu na zawsze zatłoczonej linii kolejowej, gdy wsiądziesz na pokład wszechstronnej lokomotywy Union Pacific EMD GP38-2.
Train Sim World: Peninsula Corridor przeznaczony jest dla graczy na wszystkich poziomach, ponieważ zawiera przystępne samouczki dla początkujących oraz zaawansowane procedury dla ekspertów. Niezależnie od tego, czy chcesz zacząć prowadzić pociągi, czy przypomnieć sobie, co już o nich wiesz, Train Sim World jest właśnie dla ciebie. Wsiądź do wagonu sterowniczego, zobacz odwzorowane detale, przejmij stery i spełnij marzenie o eksplorowaniu niezwykle wiernie oddanego, wciągającego świata kalifornijskiego Peninsula Corridor.
Wybierz sposób, w jaki chcesz grać w Train Sim World: Peninsula Corridor. Kieruj nowoczesnymi lokomotywami z silnikiem spalinowym lub składami typu „push-pull” w tętniącym życiem i pełnym wyzwań środowisku operacyjnym bądź podróżuj jako pasażer i obserwuj przewijające się za oknem krajobrazy. Możesz patrzeć, jak rozwija się akcja, tworzyć widowiskowe zrzuty ekranu albo eksplorować świat w poszukiwaniu wszystkich ukrytych przedmiotów kolekcjonerskich. Jakkolwiek będziesz grać, w Train Sim World: Peninsula Corridor jest wiele do zobaczenia i doświadczenia.