Tag ud på varierede passagerruter langs den naturskønne Pfälzische Ludwigsbahn i Train Sim World 5! Fra lokal S-Bahn til slyngende ICE-trafik, nyd et blandet tempo på skinnerne mellem Kaiserslautern og det travle knudepunkt Mannheim.
Pfälzische Ludwigsbahn har 2 forskellige halvdele; lige og flade spor dominerer vejen mellem Mannheim og Neustadt, hvorefter en mur af skov markerer starten på snævre kurver og tætte dale, hvor skinnerne gradvist bevæger sig længere mod vest til Kaiserslautern.
I Train Sim World 5 kan du blive lokomotivfører eller konduktør ombord på DB's passagerruter og udforske seværdighederne på denne maleriske linje. Ruten, der finder sted i begyndelsen af 2010'erne, byder på det nybyggede tredje spor mellem Ludwigshafen og Limburgerhof og har gældende hastigheder på 160 km/t.
Brug BR 425 på Rhein-Neckar S-Bahn-ruter, sno dig langs skinnerne i ICE 3M, og kør i pendulfart i den klassiske BR 111. Et ensemble af materiel, der skaber en alsidig oplevelse på den naturskønne Pfälzische Ludwigsbahn.