Kawal lokomotif paling gigih di Britain hari ini; alami perkhidmatan Unit Drag unik, menarik EMU ke dan dari kerja baik pulih, dengan deruman enjin merentasi Medway Towns dan kawasan sekitarnya dalam Train Sim World 3: Rail Operations Group BR Class 37/7!