Przejmij kontrolę nad najciężej pracującymi lokomotywami w Wielkiej Brytanii; poznaj działanie unikalnych usług jednostek holowniczych, prowadząc EZT do warsztatów naprawczych i z powrotem, tułaj się od miasta do miasta dystryktu Medway i nie tylko w Train Sim World 3: Rail Operations Group BR Class 37/7!