Train Sim World 3: Rail Operations Group BR Class 37/7 ile bugün Britanya'nın en yoğun çalışan lokomotiflerinin başına geç, EMU tren setlerinin bakımını ve yenilenmesini sağlayan benzersiz ünite taşıma hizmetlerini deneyimle, Medway kasabalarında ve diğer tren raylarında sürüşün keyfini çıkar!