Train Sim World 6: Railhead Treatment Train
Vandtankene er fulde, to lokomotiver er klar til at køre, det er efterår, og sporene har brug for en seriøs rengøring – højtryksrens dig til succes med Train Sim World 3: Rail Head Treatment Train.