Train Sim World 6: Railhead Treatment Train​
Pełne zbiorniki z wodą, 2 lokomotywy przygotowane do jazdy, środek jesieni, więc tory należy dobrze wyczyścić – przetrzyj nowe szlaki na drodze do sukcesu w Train Sim World 3: Rail Head Treatment Train!