Train Sim World 6: Railhead Treatment Train​
Su depoları doldurulmuş, 2 lokomotif yola çıkmaya can atıyor. Sonbahar gelmiş ve rayların güzelce süpürülmesi gerekiyor. Train Sim World 3: Rail Head Treatment Train ile başarıya doğru giden rayları temizle!