Begiv dig ud på helt nye, tunge godstjenester ombord på det mest ikoniske og moderne lokomotiv på de europæiske skinner. – den berømte og populære Siemens Vectron ruller ind i Train Sim World 4 med Railpools azurblå nuancer til midlertidig godsvogns-leasing!