Passager- og fragttransport kombineres med Rivet Games' RhB Arosa Aggregates-pakke, og du kan nu lære at mestre helt nye schweiziske tjenester lastet med sten. FAC-godsvognen og 2 nye Ge 4/4 ii-bemalinger vækker Aggregate-terminalen på Arosalinie til live i Train Sim World 4.