Arosa Line to trasa położona wśród szwajcarskich szczytów, która wije się wzdłuż grzbietów górskich i dolin. Generalnie jest to linia pasażerska, choć gości również szereg obsługiwanych przez kolej przedsiębiorstw, w tym terminal dla przewozu kruszywa znajdujący się tuż za stacją Arosa.