İsviçre zirvelerinde yer alan Arosa Line, dağ sırtları ve vadiler arasında ilerliyor. Bir yolcu rotası olan hat ayrıca, Arosa istasyonunun hemen dışında bulunan bir agrega terminali de dahil olmak üzere bir dizi demiryolu bazlı endüstriye de ev sahipliği yapıyor.