Sus ned ad Devons bakker, og nyd Dawlish' havdige med den legendariske Riviera Line til Train Sim World 6. Kør GWR-ruter fyldt med feriegæster på vej til idylliske engelske kystbyer.
Både Riviera Line og South Devon Main Line blev bygget i midten af 1800-tallet. Landets udfordrende topografi betød, at skinnerne skulle navigere over bakker og sno sig langs kystlinjerne. Det, der fulgte, var øjeblikkelige forbindelser til badebyer og muligheden for at krydse nogle af de mest maleriske jernbaner i England; som et resultat steg linjen voldsomt i popularitet.
Tiden med GWR's berygtede bredspor og atmosfæriske jernbanesystemer er for længst forbi, og i stedet er Exeter - Plymouth-linjen i dag en del af det større, moderne britiske jernbanenetværk. Intercity Express-programmet var en innovation, der også betød introduktionen af bi-mode-togsæt, som erstattede de elskede højhastighedstog. Heraf blev Class 802 introduceret, som er en mere kraftfuld version af IEP's Class 800 med længere rækkevidde og designet til bedre at kunne klare de bølgende, fjerne bakker i West Country.
I Train Sim World 6 kan du blive lokomotivfører eller konduktør ombord på GWR's intercity- og lokalruter, suse mellem Exeter og Plymouth i Class 802, eller tage en tur til Paignton fra førerhuset på Class 150/2. Besøg den nybyggede Marsh Barton Station, nyd synet af havet, og sno dig gennem det bakkede landskab.