Turuni Devon Banks dan meluncur di sepanjang Dawlish Sea Wall dengan legenda Riviera Line untuk Train Sim World 6. Pandu perkhidmatan GWR yang dipenuhi pelancong ke bandar pantai Inggeris yang indah.
Zaman sistem tolok lebar dan kereta api atmosfera GWR yang terkenal sudah lama berlalu; hari ini, laluan Exeter – Plymouth merupakan sebahagian daripada rangkaian kereta api moden UK yang lebih luas. Program Ekspres Antara Bandar merupakan salah satu inovasi yang menyaksikan pengenalan unit pelbagai mod untuk menggantikan Kereta Api Berkelajuan Tinggi yang menjadi kegemaran ramai. Daripada ini, Class 802 diperkenalkan versi yang lebih berkuasa dan berjangka panjang berbanding Class 800 IEP, direka untuk menangani bukit-bukau yang bergelombang dan jauh di kawasan West Country dengan lebih baik.