Daj nura w kierunku Devon Banks i pędź wzdłuż Dawlish Sea Wall po legendarnej trasie Riviera Line w Train Sim World 6. Poprowadź pociąg GWR, załadowany po brzegi wczasowiczami i osobami podróżującymi do pracy, zmierzającymi do idyllicznych nadmorskich miasteczek w Anglii.
Głównie linie Riviera i South Devon powstały w połowie XIX wieku. Ze względu na trudne ukształtowanie terenu szyny biegną aż na szczyty wzgórz i przylegają do nadbrzeży. W rezultacie możliwe było stworzenie błyskawicznych połączeń z nadmorskimi kurortami i zwiedzenie niektórych z najbardziej malowniczych tras kolejowych. Dzięki temu linia zyskała ogromną popularność.
Dawno minęły czasy niesławnych systemów kolei szerokotorowych GWR. Obecnie linia Exeter – Plymouth należy do większej, nowoczesnej sieci kolejowej w Wielkiej Brytanii. Program Intercity Express był jednym z nowatorskich rozwiązań, w ramach którego wprowadzono dwutrybowe zespoły trakcyjne, aby zastąpić uwielbiane pociągi dużych prędkości. W rezultacie powstał model Class 802: mocniejszy i pokonujący dłuższe dystanse niż Class 800 IEP. Został stworzony z myślą o łatwiejszym pokonywaniu pofałdowanych, odległych krajobrazów West Country.
W Train Sim World 6 wcielasz się w maszynistę lub konduktora na pokładzie GWR, obsługującego połączenia międzymiastowe i lokalne. Możesz też ścigać się między Exeter i Plymouth lokomotywą Class 802 lub wybrać się w podróż do Paignton, siedząc w kabinie lokomotywy Class 150/2. Odwiedź nowo wybudowaną stację Marsh Barton, rozkoszuj się nadmorskimi widokami i przemierzaj pagórkowate tereny wiejskie.