Devon Banks'in yamaçlarından aşağı süzül, Dawlish Sea Wall boyunca deniz kenarında yol al ve Train Sim World 6'nın efsanevi Riviera Hattı'nı keşfet. Tatilcilerle dolu GWR seferlerini kullanarak İngiltere'nin huzur dolu kıyı kasabalarına ulaş.
Riviera ve South Devon Ana Hatları 1800'lerin ortalarında inşa edildi. Zorlu arazi yapısı, demiryolunun tepelerin üzerinden geçmesini ve sahil şeritlerine tutunmasını gerektirdi. Bunun sonucunda hem deniz kenarı tatil beldelerine anında ulaşım sağlandı hem de İngiltere'nin en manzaralı hatlarından biri ortaya çıktı; bu da hattın kısa sürede popülerleşmesine yol açtı.
GWR'nin ünlü geniş ray aralığı ve atmosferik demiryolu sistemleri artık tarihe karıştı; bugün Exeter - Plymouth hattı, modernleşmiş İngiltere demiryolu ağının bir parçası haline geldi. Bu yeniliklerden biri de, sevilen Yüksek Hızlı Trenlerin yerini almak üzere geliştirilen çift modlu çoklu üniteleri tanıtan Intercity Express Programme (IEP) idi. Bu programla Class 802 hizmete girdi; IEP2nin Class 800 modelinin daha güçlü ve uzun menzilli versiyonu olan bu tren, Batı İngiltere'nin engebeli arazilerine daha iyi uyum sağlamak için tasarlandı.
Train Sim World 6'da bir makinist ya da kondüktör ol; GWR şehirlerarası ve yerel seferlerini kullan. Class 802 ile Exeter'den Plymouth'a hızla yol al ya da Class 150/2 kabininden Paignton'a doğru bir yolculuğa çık. Yeni inşa edilen Marsh Barton istasyonunu ziyaret et, deniz manzarasının tadını çıkar ve tepelerle dolu kırsal araziden geç.