Austria – a neighbouring country to both Germany and Switzerland, both already in Train Sim World, is known for many things but not least of all its stunning scenery, and of course its railway network. Nationally operated by ÖBB, or Austrian Federal Railways, passengers rank the service among some of the best within the EU.