Austria – sąsiad zarówno Niemiec, jak i Szwajcarii (oba te kraje są już w Train Sim World) – słynie z wielu rzeczy, ale przede wszystkim z pięknych widoków i oczywiście sieci kolejowej. Krajową koleją zarządzają ÖBB, czyli Austriackie Koleje Federalne, których usługi są uznawane przez pasażerów za jedne z najlepszych w Unii Europejskiej.