Her ikisi de Train Sim World'de bulunan Almanya ve İsviçre'ye komşu olan Avusturya; bilinen tüm güzellikleri dışında, etkileyici manzaraları ve elbette demiryolu ağıyla meşhurdur. ÖBB, yani Avusturya Federal Demiryolları'nın işlettiği hat, yolcularına Avrupa'nın en iyi hizmetlerinden birini sunuyor.