Kuasa hebat Metrolink memulakan perjalanan dari Los Angeles yang luas untuk ekspres timur-barat dalam Train Sim World 5. Pacu tren di antara lebuh raya, nikmati sinaran matahari, dan jelajahi pinggir industri di kaki San Gabriel Mountains sepanjang San Bernardino Line.
Percepatkan perkhidmatan penumpang serantau Metrolink dengan 2 ikon kereta api California. MP36 yang menonjol beroperasi bersama F125 moden dalam tugasan harian dari Union Station, LA. Menghadap ke timur, kereta api diesel membawa penumpang dalam perjalanan ceria ke San Bernardino. Naik semula ke kabin Rotem, dengan formasi dua tingkat bercampur di tengah, memberikan perspektif berbeza untuk perjalanan balik yang sibuk menuju LA.
Perjalanan harian pinggir bandar menanti, sambungkan metropolis luas LA dan pandu kereta api ke kaki bukit dengan Train Sim World 5: Laluan San Bernardino!