Potęga Metrolink wyrusza z rozległego Los Angeles na trasę ekspresową wschód-zachód w Train Sim World 5. Pędź między autostradami, rozkoszuj się słońcem i wznieś się na obrzeża gór San Gabriel wzdłuż trasy San Bernardino Line.