Metrolink'in bölgesel yolcu hizmetinde Kaliforniya demiryolunun 2 ikonu ile tam gaz ilerle. Göz alıcı MP36, Los Angeles Union Station'ın günlük görevlerinde modern F125 ile birlikte çalışıyor. Doğu yönünde ilerleyeceğin dizel ekipman görevi, yolcuları San Bernardino'ya güneşli bir yolculuğa çıkarıyor. Rotem kabininde ilerlerken karma iki katlı vagonlarıyla Los Angeles'a geri dönüş telaşına farklı bir bakış açısı sunuyor.
Tek hatlı bir demiryolunda, sefer saatlerini aksatmadan hizmet vermenin zorluğunu deneyimle. Diğer hizmetlerde aksamalara sebep olacak rötarlar, kaostan farksızdır! Metrolink'teki rolleri yeni şekillerde üstlen; biletleri kontrol etmek ve treninin kalkışını güvenli bir şekilde sağlamak için kondüktör olarak oyna. Serbest Dolaşım (Free Roam) ile rotayı kendi keyfine göre keşfet.
Günlük banliyö yolculuğu seni bekliyor, Train Sim World 5: San Bernardino Line ile genişleyen LA metropolünde yolcu aktarımını sağla ve dağların eteklerine doğru yarış!