Oplev udfordringen ved at transportere tungt CSX-gods gennem de smalle og snoede Allegheny-bjerge. Navigér gennem den enorme Cumberland-rangerbanegård med komplekse skifteopgaver, og kæmp mod nervepirrende stigninger – alt sammen i Train Sim World 2: Sand Patch Grade.