Sahut cabaran mengangkut kargo CSX berat menelusuri Alleghenies yang sempit dan bengkang-bengkok. Navigasi Cumberland Yard yang luas dalam tugas pertukaran yang rumit, berlawan dengan gred yang mencabar, semuanya dalam Train Sim World 2: Sand Patch Grade.