Ağır CSX yük treni ile engebeli Allegheny Dağları'nın dolambaçlı vadilerinin zorluğunu tecrübe et. Train Sim World 2: Sand Patch Grade'de Cumberland Yard'ın karmaşık tren manevrası işleri ile uğraş ve nefes kesen rampalarla mücadele et.