Keindahan Warbonnet! Sebuah legenda Amerika dengan mungkin wajah paling terkenal dalam sejarah kereta api, kenang kembali era keluli tahan karat dan hadapi cabaran menakluk cerun curam bersama Train Sim World 3: Santa Fe F7!