Skru tiden tilbage til de gyldne 1990'ere og overvind det mægtige Cajon Pass på den traditionelle måde! High Iron Simulations debuterer i Train Sim World 6 ved at genfortælle historien om Cajon Subdivision før BNSF's indtræden. En nostalgisk tidsrejse venter dig ombord på klassiske 6-akslede lokomotiver i prangende Santa Fe-farver.
Tænk tilbage på det californiske jernbanelandskab i 1990'erne og forestil dig situationen dengang; det tidligere ATSF, bedre kendt som Santa Fe, var et af de mest fremtrædende Class 1-jernbaneselskaber i USA. Siden grundlæggelsen i 1859 havde Santa Fe akkumuleret over 20.000 rutekilometer og drevet nogle af de mest famøse tog i USA, samt naturligvis et enormt godstransportnetværk.
I Train Sim World 6 vækker flotte ATSF-farver den barske Cajon Pass-rute til live igen og genskaber oplevelsen fra de tidlige 1990'ere – Santa Fes sidste år. Kast dig over forskellige opgaver med to klassiske eksempler på ATSF-udstyr: C40-8W og SD40-2 i de legendariske Warbonnet- og godstransportbemalinger.
Med tre nye godsvogne fra ATSF's flåde samt moderne versioner af eksisterende udstyr skal du transportere lokale passagerer, udføre rangeringsopgaver på banegårde og køre stykgodstog på hovedlinjen samt tunge intermodale tog i henhold til en helt ny køreplan baseret på rigtige Santa Fe-køreplaner og 5 nye scenarier. Oplev endnu mere SD40-2-action med kombineret Union Pacific-transporter fra Sherman Hill. 90'erne er for alvor tilbage med Santa Fe på Cajon Pass-ruten!