Putarkan jam kembali ke tahun 1990-an dan harungi Cajon Pass dengan gaya lama! High Iron Simulations mengimbau semula zaman Cajon Subdivision sebelum bermulanya era BNSF. Perjalanan merentasi masa menanti dengan lokomotif klasik 6 gandar yang menampilkan corak memukau Santa Fe.
Putarkan jam kembali ke era 1990-an yang makmur dan harungi laluan hebat Cajon Pass dengan gaya lama! High Iron Simulations membuat penampilan sulung mereka dalam Train Sim World 6 dengan mengimbau semula zaman Cajon Subdivision sebelum kemunculan dominan labu oren BNSF. Perjalanan nostalgik merentasi masa menanti dengan lokomotif klasik 6 gandar yang menampilkan reka corak memukau Santa Fe.
Dalam Train Sim World 6, warna-warna mewah ATSF kembali mewarnai laluan lasak Cajon Pass, menghidupkan semula pengalaman awal tahun 1990-an - tahun-tahun terakhir operasi Santa Fe. Laksanakan pelbagai tugasan dengan 2 contoh klasik peralatan ATSF; C40-8W dan SD40-2, yang menampilkan reka corak ikonik Warbonnet dan seragam khas pengangkutan.