Cofnij się w czasie do lat 90. i przemierz trasę wzdłuż przełęczy Cajon Pass w klasycznym stylu! Studio High Iron Simulations odtwarza linię Cajon Subdivision sprzed czasów BNSF. Na graczy czeka nostalgiczna podróż w czasie na pokładzie klasycznego 6-osiowego taboru w efektownych wzorach Santa Fe.
Wróćmy pamięcią do kalifornijskiej kolei z lat 90. i wyobraźmy sobie następującą scenę: dawna linia ATSF, określana powszechnie jako Santa Fe, była jedną z najważniejszych linii kolejowych pierwszej klasy w Stanach Zjednoczonych. Powstała w 1859 roku linia Santa Fe osiągnęła długość tras przekraczającą 13 tysięcy mil i obsługiwała jedne z najbardziej znanych pociągów w Stanach Zjednoczonych, a także rozległą sieć transportu towarowego.
W Train Sim World 6 żywe barwy ATSF ponownie pojawiają się na trudnej trasie Cajon Pass, przypominając początki lat 90. XX wieku, czyli ostatnie lata działalności Santa Fe. Wykonuj różnorodne zadania, korzystając z dwóch klasycznych modeli pociągów ATSF: C40-8W i SD40-2 w kultowych barwach Warbonnet i składów towarowych.
Korzystaj z trzech nowych wagonów towarowych z floty ATSF oraz współczesnego sprzętu, aby przewozić miejscowych, zmieniać składy na stacjach rozrządowych i obsługiwać główne linie kolejowe, a także ogromne transporty intermodalne zgodnie z całkowicie nowym rozkładem jazdy opartym na prawdziwych harmonogramach Santa Fe. Do wyboru jest ponadto 5 nowych scenariuszy. Jeszcze więcej wrażeń z jazdy SD40-2 zapewniają wielopoziomowe połączenia Union Pacific na trasie Sherman Hill. Lata 90. powracają na dobre dzięki pociągom Santa Fe w malowniczych okolicach Cajon Pass!