Zamanı 1990'lara geri sar ve Cajon Pass'te nostaljik bir yolculuğa çık! High Iron Simulations, BNSF'nin başlangıcından önceki Cajon Subdivision günlerine geri götürüyor. Santa Fe'nin göz alıcı renklerine bürünmüş klasik 6 dingilli lokomotiflerle geçmişe uzanan bir yolculuk seni bekliyor.
1990'ların Kaliforniya demiryollarını hayal et. Santa Fe olarak tanınan eski ATSF, ABD'nin en etkili Class 1 demiryollarından biriydi. 1859'da faaliyete geçen Santa Fe, 20.921 kilometreden (13.000 mil) uzun bir hat kurarak hem ABD'nin en ünlü trenlerini hem de devasa yük taşımacılığı sistemini işletti.
Train Sim World 6'da ATSF'nin ihtişamlı renkleri Cajon Pass'in zorlu rotasına geri dönüyor ve Santa Fe'nin son faaliyet yılları olan 1990'ların başındaki atmosferi yeniden canlandırıyor. Unutulmaz Warbonnet ve yük kaplamalarına bürünmüş iki efsanevi ATSF donanımı, C40-8W ve SD40-2 ile farklı görevler üstlen.
Gerçek Santa Fe tarifelerine dayalı yeni bir zaman çizelgesi ve 5 özgün senaryoyla ATSF filosundan üç yeni yük vagonunun yanı sıra mevcut donanımların modern versiyonlarını kullanarak yerel hatları işlet, manevra sahalarında vagon düzenlemeleri yap, ana hat sevkiyatlarını yönet ve ağır karma taşımacılık yüklerini çek. Sherman Hill'den Union Pacific hizmetleriyle SD40-2 aksiyonunu bir üst seviyeye taşı. Santa Fe ile 90'ların ruhu Cajon Pass'te yeniden canlanıyor!