The Köln - Aachen high speed railway is part of the Trans-European transport network with line speeds up to 250 km/h. The route is steeped in history, from its heavily debated original concept to the landmarks and bridges making up the surrounding landscape. Explore the wonderful Burtscheid Viaduct, historic triangle truss Dreigurtbrücke, and the Köln skyline including the beautiful cathedral.
In Train Sim World 6, become a driver aboard DB Regio and ICE services along an iconic stretch of inter-city line. Featuring a revamp timetable since its original release, a whole new suite of services and layers await for almost your entire German collection!
The remastered Köln - Aachen now features volumetric skies, newer ground materials, foliage, OHLE & track shadow rendering, and more, making every journey that much more thrilling. The DB BR 406 has received changes to its in-cab screen to make the likes of activating AFB more realistic. Race along the rails of North Rhine-Westphalia as if it’s a brand-new route!