Højhastighedsjernbanen Köln - Aachen er en del af det transeuropæiske transportnetværk med hastigheder på op til 250 km/t. Ruten er gennemsyret af historie, fra det stærkt omdiskuterede oprindelige koncept til de landemærker og broer, der udgør det omkringliggende landskab. Udforsk det fantastiske Burtscheid-viadukt, den historiske trekantsspær Dreigurtbrücke og Kølns skyline, inklusive den smukke domkirke.
I Train Sim World 6 kan du blive lokomotivfører på DB regionale og ICE-tog langs en ikonisk strækning af intercity-linjen. Med en opdateret køreplan siden den oprindelige udgivelse venter et helt nyt udvalg af services og lag for næsten hele din tyske samling!
Den nyudgivede Köln - Aachen byder nu på volumetriske skyer, nye jordmaterialer, vegetation, OHLE- og sporskygge-rendering og mere, hvilket gør hver rejse endnu mere spændende. DB BR 406 har fået ændringer på førerhusets skærm for at gøre funktioner som aktivering af AFB mere realistiske. Ræs langs skinnerne i Nordrhein-Westfalen, som om det var en helt ny rute!