Szybka kolej Köln - Aachen należy do transeuropejskiej sieci transportowej o prędkościach osiągających 250 km/h. Trasa ta ma przebogatą historię, począwszy od jej kontrowersyjnego oryginalnego konceptu, po jej pamiętne punkty orientacyjne i mosty współtworzące jej krajobraz. Poznaj wspaniały wiadukt Burtscheid, zabytkową kratownicę trójkątną Dreigurtbrücke oraz panoramę Kolonii, w tym jej przepiękną katedrę.
Zostań maszynistą połączeń DB Regio oraz ICE w Train Sim World 6 i pokonuj kultową trasę inter-city. Zapoznaj się z odnowionym rozkładem jazdy, uwzględniającym całą masę nowych połączeń i warstw, które urozmaicą posiadaną kolekcję niemiecką!
Odnowiona wersja Köln - Aachen teraz uwzględnia nowe wolumetryczne efekty nieba, dodatkowe rodzaje gruntu i listowia, renderowanie cieni przewodów trakcyjnych i torów oraz wiele więcej – każda podróż będzie jeszcze bardziej ekscytująca! Dokonano zmian ekranów w kabinie DB BR 406, by czynności takie jak aktywowanie AFB były bardziej realistyczne. Zobacz tory Nadrenii Północnej-Westfalii w nowej odsłonie!