Köln - Aachen yüksek hızlı demiryolu, 250 km/saate varan hat hızlarıyla Trans-Avrupa ulaşım ağının bir parçasıdır. Bu güzergah, yoğun tartışmalarla şekillenen orijinal konseptinden çevresindeki manzarayı oluşturan tarihi yapı ve köprülere kadar tarihle iç içedir. Harika Burtscheid Köprüsü'nü, tarihi üçgen kafesli Dreigurtbrücke'yi ve güzel katedrali de içeren Köln silüetini keşfet.
Train Sim World 6'da DB Regio ve ICE seferlerinde, ikonik bir şehirlerarası hatta makinist ol. Orijinal sürümünden bu yana güncellenen tarifesiyle, neredeyse tüm Alman koleksiyonun için yepyeni bir hizmet ve katman paketi seni bekliyor!
Yenilenmiş Köln - Aachen artık hacimsel gökyüzü, daha yeni yer malzemeleri, bitki örtüsü, OHLE ve ray gölgesi oluşturma gibi özelliklere sahip ve her yolculuğu çok daha heyecanlı hale getiriyor. AFB etkinleştirmeyi daha gerçekçi hale getirmek için DB BR 406'nın kabin içi ekranında değişiklikler yapıldı. Kuzey Ren-Vestfalya'nın raylarında, yepyeni bir rotada gidermiş gibi yolculuk et!