Sæt farten op til hæsblæsende hastigheder med TSG's Schnellfahrstrecke Nürnberg – Ingolstadt! Oplev tysk togdrift med hastigheder på 300 km/t i Train Sim World; kør ICE 3 hurtigere end nogensinde før, frem og tilbage mellem stationerne med den klassiske DB BR 101.
Højhastighedsstrækningen mellem Nürnberg og Ingolstadt blev taget i brug i 2006 som en del af en længere strækning mellem Berlin og München. Jernbanelinjen følger A9-motorvejen og skærer gennem det skovklædte landskab med fokus på hastighed, hvilket resulterer i mange tunneler, lange, bløde kurver og markante stigninger.
Bliv lokomotivfører på den hurtigste tyske strækning til dato i Train Sim World. Kør non-stop med ICE-togene mellem Ingolstadt og Nürnberg, og nyd den 90 km lange og hæsblæsende rute med en hastighed på 5 km i minuttet. Hop ombord på Tysklands hurtigste regionaltog, der suser afsted med en mere afslappet hastighed på 200 km/t og standser ved mellemstationerne gemt i dalene.
Dit højhastighedstog er af typen ICE 3, det ikoniske flagskib på Tysklands hurtigste indenrigsforbindelser, og her vises for første gang varianten med den gennemgående røde stribe. Gør dig klar til regionaltogdrift ombord på de imponerende røde vogne og førervognen med påskriften München-Nürnberg-Express, der kører i push-pull-konfiguration sammen med det klassiske og mere slidte DB BR 101.