Pecut ke kelajuan yang mendebarkan sambil mengendalikan perkhidmatan serantau terpantas di Jerman menerusi Schnellfahrstrecke Nürnberg - Ingolstadt! Dengan kerjasama Pilot21, buat julung kalinya TSG membawakan operasi kereta api Jerman sebenar pada kelajuan 300 km/j dalam Train Sim World. Pandu ICE 3 pada kelajuan yang tidak pernah anda capai sebelum ini, dan ulang-alik antara stesen dengan DB BR 101 klasik.
Laluan kereta api berkelajuan tinggi antara Nürnberg dengan Ingolstadt mula beroperasi pada tahun 2006 sebagai sebahagian daripada laluan yang menghubungkan Berlin dan Munich. Dibina selari dengan jajaran lebuh raya A9, laluan ini merentasi kawasan berhutan dengan banyak terowong, selekoh panjang yang landai dan kecerunan yang ketara demi mengekalkan kelajuan tinggi.
Jadilah pemandu di laluan Jerman terpantas yang pernah dibawakan dalam Train Sim World. Pecut tanpa henti dengan perkhidmatan ICE antara Ingolstadt dan Nürnberg, merentasi laluan sejauh 90 km pada kelajuan 5 km seminit. Kendalikan perkhidmatan serantau terpantas di Jerman pada kelajuan 200 km/j yang lebih santai, sambil singgah di stesen perantaraan yang terletak di celah-celah lembah.
Tren berkelajuan tinggi anda ialah ICE 3, tren ikonik yang menjadi tunjang perkhidmatan domestik terpantas di Jerman, kini buat julung kalinya hadir dengan varian jalur merah penuh. Bersedialah untuk perkhidmatan serantau menggunakan gerabak penumpang dan gerabak memandu berwarna merah terang yang tertera tulisan München-Nürnberg-Express, beroperasi dalam konfigurasi tolak-tarik bersama DB BR 101 yang klasik dan pudar.