Kør i cirkler ud af Edinburgh, over intercity-jernbaner og langs Firth of Forth – Skyhook Games' BR Class 158 gør sin entré i Rivet Games' Edinburgh - Glasgow og Fife Circle Line-ruter til Train Sim World 4! Med Saltire-emblemet fra ScotRail kører Class 158 i tandemdrift med Class 170- og Class 385-lokomotiverne gennem det skotske lavland.