Skyhook Games'in BR Class 158'i, Train Sim World 4'teki İskoç rotalarında yepyeni bir görünüm kazanıyor! ScotRail'in Saltire amblemini taşıyan Class 158, İskoç Ovaları boyunca Class 170 ve Class 385 lokomotiflerle birlikte rayları aşındırmaya geliyor.