Desiro-togets UFO-lignende farver vækker opsigt i forstæderne i Glasgow, når det ikoniske og iøjnefaldende Class 380-tog kører på ScotRail-ruten! Vend tilbage til den cirkulære kørsel på Cathcart Circle i Train Sim World, der nu fås i en helt ny udgave efter TSW4-standarder!