Dźwięki jazdy Desiro przypominające UFO rozbrzmiewają na podmiejskich ulicach Glasgow, gdy kultowa i przyciągająca wzrok lokomotywa ScotRail Class 380 wyjeżdża w trasę! Wróć do jazdy okrężną trasą Cathcart Circle w grze Train Sim World 4.