Aksi antara bandar pantas dengan traksi terkini menanti! Terokai dua bandar terbesar Scotland dan kendalikan perkhidmatan komuter padat di laluan utama ScotRail. Class 385 moden kini sedia untuk berkhidmat dalam Train Sim World 3: ScotRail Express: Edinburgh - Glasgow.