Szybka akcja międzymiastowa na najnowocześniejszej trakcji! Odkryj dwa największe miasta Szkocji i przejmij dowodzenie nad często kursującymi pociągami głównej linii ScotRail. Nowoczesne pociągi Class 385 są gotowe do drogi w Train Sim World 3: ScotRail Express: Edinburgh – Glasgow.