Explore the World’s first true mountain railway in Train Sim World 4! Work winding trains at altitude through the rocky, forested peaks of the Austrian Alpine terrain. Climb the Semmering Pass before hastening downgrade towards historic Wiener Neustadt. Control iconic ÖBB traction on your Semmeringbahn adventure!