Udforsk verdens første ægte bjergjernbane i Train Sim World 4! Kør med svingende tog i højderne gennem de klippefyldte, skovklædte tinder i det østrigske alpeterræn. Bestig Semmeringpasset, før du suser ned ad bakke mod det historiske Wiener Neustadt. Styr den ikoniske ÖBB-traktion på dit Semmeringbahn-eventyr!